Τρέχουν οι διαδικασίες για την έναρξη του διαγωνισμού, για να αποκτήσει άλλο ένα σημαντικό όχημα ο Δήμος Ξηρομέρου. 15 οχήματα έχουν έρθει επί διοίκησης Τριανταφυλλάκη, επίδοση ρεκόρ.

Αναρτήθηκε σήμερα στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ του Δήμου Ξηρομέρου και το εντοπίσαμε (ΑΔΑ: 9ΚΣΛΩΚΖ-ΜΔΥ), το επίσημο έγγραφο με την απόφαση έγκρισης:
α) διενέργειας ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την προμήθεια με τίτλο «Προμήθεια ενός (1)
φορτηγού, με αυτόνομο αποφρακτικό συγκρότημα και μίας σφύρας ενδεικτικού προϋπολογισμού 74.684 € με Φ.Π.Α. 24%,
β) έγκριση μελέτης 
γ)
καθορισμό των όρων της διακήρυξης του διαγωνισμού και
δ) ορισμό Επιτροπής Διαγωνισμού

Διαβάστε παρακάτω την συνέχεια …..