Το Σάββατο 16 Μαΐου και ώρα
21:00, στο Ανοιχτό Θέατρο Λιμανιού στο Μεσολόγγι, ο Δήμος Ιεράς Πόλεως
Μεσολογγίου, στο πλαίσιο του εορτασμού για τα 200 χρόνια από την ηρωική Έξοδο,
παρουσιάζει το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού
Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) στη μουσική παράσταση «Φάγαμεν ψωμί, τραγουδήσαμεν
κ’ εγλεντήσαμεν…»….Διαβάστε Περισσότερα…
