Τοποθέτηση συστήματος υπόγειων κάδων με συμπίεση από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στον Αστακό. Δρομολογούνται παρεμβάσεις το επόμενο διάστημα και στο οδικό δίκτυο.


Ημερομηνία 19/5/2026

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ

ΔΗΜΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Η
Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, σε συνεργασία με τον Δήμο Ξηρομέρου, ανακοινώνει
την ολοκλήρωση της τοποθέτησης νέου συστήματος υπόγειων κάδων απορριμμάτων με
συμπίεση στο παραλιακό μέτωπο του Αστακού, στο πλαίσιο πιλοτικής δράσης για τη
βελτίωση της διαχείρισης απορριμμάτων και την προστασία του περιβάλλοντος….

Διαβάστε Περισσότερα…