Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών στη Μπαμπίνη

Το Σάββατο 9 Μαΐου πραγματοποιήθηκε σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, οργανωμένο από την Εθελοντική Ομάδα Έρευνας και Διάσωσης Μεσολογγίου, ύστερα από πρόσκληση του Πολιτιστικού Συλλόγου Μπαμπίνης και του Δημοτικού Σχολείου. Σκοπός της εκδήλωσης ήταν να ενημερώσει τους συμμετέχοντες, μικρούς και μεγάλους, σχετικά με θέματα Α’ Βοηθειών.

Στη διοργάνωση συνέβαλε καθοριστικά και η Ομάδα Γυναικών Μπαμπίνης, στην οποία εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε στους διασώστες της ομάδας για την παρουσία τους, την εξαιρετική ενημέρωση και τη γνώση που μοιράστηκαν μαζί μας.