Με την βοήθεια της ΠΕΔ Δυτικής Ελλάδας και σε συνεργασία με τον Δήμο Ξηρομέρου, θα πραγματοποιηθεί ανέγερση αναθηματικής στήλης πεσόντων Μπαμπινιωτών στην Έξοδο του Μεσολογγίου και την Επανάσταση του 1821. Στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ εντοπίσαμε το σχετικό επίσημο έγγραφο.
Η συλλογική ιστορική μνήμη είναι σημαντική υπόθεση και τέτοιες ενέργειες μόνο θετικά μπορούν να αξιολογηθούν.
