Διαγραφή χρεών
«αν δεν συνοδεύεται η παραγραφή από λογοδοσία
των υπηρεσιών (έλεγχοι, κυρώσεις, ευθύνες), τότε στην πράξη η αδικία
μεταφέρεται στους πολίτες.»
Ο ΦΑΥΛΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
Στην Ελλάδα (και
γενικά σε πολλά κράτη), τα χρέη προς το Δημόσιο παραγράφονται μετά από ένα
ορισμένο χρονικό διάστημα, συνήθως 20 χρόνια παλιά και τώρα στα 5 χρόνια , αν η
διοίκηση δεν προβεί στις απαιτούμενες
ενέργειες για να τα εισπράξει….

