Ξεκίνησαν και ήρθαν τα οργανωτικά μέλη της 44ης Πανελλήνιας Συγκέντρωσης Μοτοσυκλετιστών στη Παλιόβαρκα Αλυζίας το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος. Ο Δήμος Ξηρομέρου, στο επίκεντρο.

Η εν λόγω διοργάνωση, που γίνεται και με την την στήριξη και συνέργεια της ΠΕΔ Δυτικής Ελλάδας και του Δήμου Ξηρομέρου, αποτελεί έναν καθιερωμένο θεσμό Πανελλαδικής σημασίας, συγκεντρώνοντας κάθε χρόνο μεγάλο αριθμό μοτοσυκλετιστών και επισκεπτών από διάφορες περιοχές της χώρας. Η φιλοξενία της στην περιοχή μας εκτιμάται ότι θα ενισχύσει σημαντικά την τοπική οικονομική δραστηριότητα, μέσω της αυξημένης κίνησης σε χώρους εστίασης, καταλύματα, εμπορικές επιχειρήσεις και άλλες τοπικές υπηρεσίες.

Διαβάστε παρακάτω την συνέχεια …..