Μήνυμα Δημάρχου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού


Η 19η Μαΐου δεν είναι απλώς μια
θλιβερή επέτειος που σημαδεύει το ημερολόγιο. Είναι μια ζωντανή πληγή στην
εθνική μας μνήμη. Φέτος, συμπληρώνονται 107 χρόνια από την έναρξη της πιο
σκληρής φάσης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου. Στεκόμαστε με δέος και
σεβασμό απέναντι στα θύματα μιας θηριωδίας που επιχείρησε να σβήσει έναν πανάρχαιο,
ακμάζοντα πολιτισμό….
Διαβάστε Περισσότερα…