Καινούργιο Αγρινίου: Γυναίκα κατέληξε στη ΜΕΘ από δάγκωμα φιδιού

 


Στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών κατέληξε μία γυναίκα από το Καινούργιο Αγρινίου, που δέχθηκε δάγκωμα από φίδι χθες Δευτέρα 25 Μαΐου….

Διαβάστε Περισσότερα…