Η
Αντιπεριφερειάρχης Κοινωνικής Πολιτικής και Οικογένειας, Γεωργία Ντάτσικα,
ανακοινώνει με ιδιαίτερη ικανοποίηση την αποδοχή της αιγίδας της Περιφέρειας
Δυτικής Ελλάδας στην εκδήλωση με τίτλο «Αθλητισμός χωρίς Αποκλεισμούς», η οποία
θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2025….Διαβάστε Περισσότερα…
