Με τη συμμετοχή της εκπαιδευτικής κινότητας και
κατοίκων της περιοχής ολοκληρώθηκαν στις 22 και 23 Μαΐου 2026 στον Δήμο
Ξηρομέρου, οι δράσεις για το κλίμα και το δάσος Βελανιδιάς, με επίκεντρο τη
βιωματική μάθηση, την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και τη συλλογική μνήμη…..Διαβάστε Περισσότερα…

