ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ
Καλούμε τα μέλη του συλλόγου σε γενική συνέλευση με θέμα την επαναδραστηριοποίηση του συλλόγου και την προκήρυξη εκλογών.
Την Πέμπτη στις 9.00 μμ. στην αίθουσα του Δημαρχείου Αστακού.
Μπορεί επίσης να προσέλθει όποιος κτηνοτρόφος θέλει να εγγραφεί ως νέο μέλος.

