Η εγκατάλειψη ογκωδών αστικών απορριμμάτων σε δημόσιο χώρο συνιστά υποβάθμιση του περιβάλλοντος και τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι ενός έτους ή και χρηματική ποινή. Αυτό αναφέρεται σε νέα νομοθετική διάταξη που πέρασε πρόσφατα από τη βουλή και έχει ήδη δημοσιευτεί στο ΦΕΚ…..Διαβάστε Περισσότερα…
