Αγρίνιο: Καταδίκες στο Εφετείο για την υπόθεση των παράνομων επιδοτήσεων του ΟΠΕΚΕΠΕ

 

Ολοκληρώθηκε σήμερα Δευτέρα 18 Μαΐου στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αγρινίου η εκδίκαση των υφέσεων για την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ που αφορά στις παράνομες επιδοτήσεις που φέρεται να έλαβαν κτηνοτρόφοι και ιδιώτες από την περιοχή του Αγρινίου, δηλώνοντας εκτάσεις Μοναστηριού των Παμμεγίστων Ταξιαρχών, τόσο στο Αίγιο όσο και στα Κύθηρα….

Διαβάστε Περισσότερα…